• Start
  • Voorwaarden webwinkel

Voorwaarden

Voorwaarden

Alle door HOFINHUIS vermelde productprijzen zijn uitgedrukt in euro’s, incl. BTW Staat er geen prijs bij het artikel of *uitverkocht* dan is deze (tijdelijk) niet te bestellen.

De productprijzen zijn exclusief bezorg- en verzendkosten. De bezorg- en verzendkosten worden aan de bestelling toegevoegd.

Alle prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen en/of drukfouten. Aangezien we unieke producten in ons assortiment hebben, kan het zijn dat er meerdere klanten reageren op hetzelfde artikel. De eerst geïnteresseerde heeft dan het eerste recht op dit artikel.

De aangeboden artikelen van HOFINHUIS worden zo duidelijk en waarheidsgetrouw mogelijk weergegeven door foto en tekst.

Als de koopovereenkomst is gesloten worden de goederen verstuurd na ontvangst van de betaling van het totale bedrag van de aankoop (inclusief verzendkosten).
HOFINHUIS verkoopt naast nieuwe artikelen ook oude originele vintage artikelen. Op onze locatie kunnen de artikelen vóór aankoop bekeken worden.

HOFINHUIS geeft geen garantie achteraf.

Verzendkosten bij retourneren zijn altijd voor rekening van de koper en dient van te voren gecommuniceerd te worden via email. Na ontvangst en goedkeuring van HOFINHUIS over de staat van de producten, wordt binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag teruggestort op de door de klant aangegeven bankrekening.

Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt / beschadigd kunnen wij helaas niet crediteren.

HOFINHUIS draagt geen aansprakelijkheid voor schade ontstaan door gebruik, verkeerd gebruik of misbruik van de geleverde producten.

Klachten moeten binnen 4 dagen na verzending van de goederen – volledig en duidelijk omschreven – worden ingediend bij HOFINHUIS. Neem daarnaast telefonisch contact op om de klacht te kunnen toelichten en samen te kunnen zoeken naar een passende oplossing.

Wil je graag een artikel ruilen dan is dit mogelijk, echter vergoeden wij niet de gemaakte (retour) verzendkosten. Deze zijn geheel voor eigen rekening. Meld van te voren per email welk artikel je graag voor de retourzending terug wilt ontvangen, Zorg dat het artikel goed verpakt en voldoende gefrankeerd is. Als dit niet het geval dan kunnen wij het artikel helaas niet omruilen voor een ander artikel. Als wij de verzendkosten van het opnieuw te opsturen artikel hebben ontvangen sturen wij je het geruilde artikel zo spoedig mogelijk naar je toe. Let op dat de verzendkosten eventueel hoger kunnen uitvallen vanwege dat het om te ruilen artikel zwaarder / groter kan zijn.

Door het bevestigen van de aankoop verklaart de klant dat hij / zij zonder voorbehoud akkoord gaat met de voorwaarden van HOFINHUIS.

Kosten en wijze van levering

Verzenden

Kleine producten worden verzonden met PostNL.

  1. verzending binnen 2-3 dagen
  2. Brievenbuspost vanaf €2,95 (tot 2 kg € 3,95)
  3. Pakketpost Nederland (exclusief eventuele verpakkingskosten):
  • tot 10kg: €6,95
  • 10kg – 30kg: €13,25

Bezorgen

Grote(re) meubels kunnen worden bezorgd door een vervoersbedrijf.
Mocht je een meubel willen laten bezorgen, dan kunnen wij contact met de transporteur opnemen en een prijs laten bepalen. Bij akkoord zullen we dit contact voortzetten totdat het vervoersbedrijf de meubel(s) heeft opgehaald.
Op maandag wordt de planning betreft de bezorging gemaakt en minimaal een dag van te voren neemt de transporteur contact met je op over dag en tijd van levering. Er wordt bezorgd tot aan de voordeur.
In overleg is het mogelijk om uw meubel(s) door ons persoonlijk te laten bezorgen voor €0,65 per km

Zelf afhalen

Uiteraard is er de optie om zelf de aankoop op te komen halen op onze locatie in Hertme. Op zaterdagen is de winkel geopend van 12.00 – 17.00. Afspraken over een ander tijdstip kunnen in onderling overleg plaatsvinden. Neem per email hierover contact met ons op.

Levertijd

De levertijd van artikelen bedraagt 2 à 3 werkdagen mits anders vermeld bij het artikel. Je ontvangt een verzendbevestiging wanneer je bestelling is verzonden.
Brievenbuspost wordt verzonden door PostNL. Houd rekening dat het ontvangen van brievenpost langer kan duren. In sommige gevallen kan het soms een week onderweg zijn.
Pakketpost wordt aangeboden door PostNL binnen 1 à 2 werkdagen na verzending.
Let op: Je bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van het juiste (bezorg)adres. Mocht je bestelling bij ons retour komen omdat PostNL deze niet heeft kunnen bezorgen vanwege een onjuist adres, dan is er de mogelijkheid om het, tegen betaling van de verzendkosten, opnieuw door ons te laten versturen.
Tevens ben jezelf verantwoordelijk voor het ontvangen / ophalen van het pakket. Mocht je pakket bij ons retour komen omdat je het niet hebt kunnen aannemen, dan is er de mogelijkheid om het, tegen betaling van de verzendkosten, opnieuw door ons te laten versturen.

Uitverkocht artikel

De website wordt zo goed mogelijk up to date gehouden, maar mocht er onverhoopt een artikel toch niet op voorraad zijn, dan wordt er contact met je opgenomen.

Service

De artikelen worden op een persoonlijke wijze verpakt.

Betalingswijze

Klanten kunnen bij ons op de volgende manieren betalen:

  • Online betalen vooraf (internetbankieren)
  • Online betalen bij afhalen (internetbankieren / app)
  • Contant betalen bij afhalen